Så har även jag fallit offer för bloggdemonen

Det har slagit mig tidigare att jag sannolikt skulle bli en bra bloggare med min kännedom om och intresse för väldigt mycket olika saker.
Tanken är att jag ska skriva om en bunt ämnen som betyder mycket för mig, det tenderar att bli bättre skrivet då.
Ni kan inom kort vänta er utläggingar om Thirsty Moon, Michael Moorcock, systembolaget och några funderingar kring doom.
Min första blogginlägg handlar om att man kan ha fel även i smakfrågor.
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Ja du är väldigt duktig på att skriva. Trots att jag inte är särskilt intresserad av kaosstjärnan blir jag indragen på grund av ditt sätt att skriva och berätta. Väntar ivrigt på mer läsgodis.

2009-01-25 @ 15:55:04
Postat av: Zwavelgeur

Kul att du uppskattar det! Hehe, jag räknar med att de flesta inte intresserar sig för kaosstjärnan. Det kommer bli fler underliga ämnen framöver, men det varvas med musik och humor.

2009-01-25 @ 17:55:52
URL: http://roomsbehindyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0